wyświetleń

Info

1. Trafiłeś/ Trafiłaś na bloga o tematyce romans/komedia/horror 2. Opowiadanie jest w 100% wytworem mojej wyobraźni i nie opiera się na żadnym anime 3. Spam zostawiaj w zakładce "Spam" 4. Notki będą dodawane w nieregularnych odstępach czasowych za co przepraszam 5. Na blogu pojawią się sceny o zabarwieniu erotycznym, yaoi, yuri, wulgarnym oraz przemocy 6. Słowa oraz myśli napisane np : " O czym on sobie myśli?" będą oznaczały iż te wypowiedzi są wypowiedziane w języku polskim 7. Nie wolno kopiować bez mojej zgody oraz zastrzegam sobie prawa autorskie. 8. Czytasz, komentujesz, motywujesz!

środa, 24 września 2014

Żałoba

Bardzo was przepraszam, za to iż nie dodałam następnego rozdziału, jednak tak jak mówi tytuł posta mam żałobę. A mianowicie, brat wyczyścił całego kompa i tymże sposobem straciłam swoje wszystkie prace, które do tej pory napisałam. Dlatego nie wiem kiedy dodam nowy rozdział, mam tylko nadzieje iż mam coś na karcie, więc nie będę musiała zaczynać od zera. Tak więc wybaczcie mi, ale trochę będziecie musieli poczekać.

2 komentarze: