wyświetleń

Info

1. Trafiłeś/ Trafiłaś na bloga o tematyce romans/komedia/horror 2. Opowiadanie jest w 100% wytworem mojej wyobraźni i nie opiera się na żadnym anime 3. Spam zostawiaj w zakładce "Spam" 4. Notki będą dodawane w nieregularnych odstępach czasowych za co przepraszam 5. Na blogu pojawią się sceny o zabarwieniu erotycznym, yaoi, yuri, wulgarnym oraz przemocy 6. Słowa oraz myśli napisane np : " O czym on sobie myśli?" będą oznaczały iż te wypowiedzi są wypowiedziane w języku polskim 7. Nie wolno kopiować bez mojej zgody oraz zastrzegam sobie prawa autorskie. 8. Czytasz, komentujesz, motywujesz!

środa, 30 lipca 2014

Informacja

Cześć wam moi mili. Bardzo was przepraszam, za brak następnego rozdziału jednak z racji tego iż w tym tygodniu miałam spotkanie związane ze szkołą i dopiero w sierpniu będę dokładniej poinformowana.... A do tego przez następne dwa tygodnie będę bez komputera albo raczej bez internetu, ponieważ jadę z mamą do Polski. Tak więc notki można się spodziewać dopiero za trzy, cztery tygodnie, za co was przepraszam. Mam nadzieje, że mi wybaczycie oraz abyście mile spędzili czas na wakacjach. To wszystko. Do usłyszenia :*

2 komentarze:

  1. no cóż mogę rzec? Chomik mi się wściekł :).
    Czekam na następną notkę, wybaczam jej brak, bo przecież sama mam opóźnienia u siebie, wszędzie xD.

    Także rozumiem, aczkolwiek...
    Nie zapominaj o tym blogu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chomik, serio?
      Mam nadzieje długo nie zwlekać, dodam od razu jak do Anglii wrócę.
      Nie mam najmniejszego zamiaru o nim zapomnieć :D

      Usuń